Zwroty
i reklamacje
Drogi Kliencie, dokładamy wszelkich starań abyś był zadowolony z zakupionych w naszym sklepie produktów. Dlatego przed odesłaniem przedmiotu najlepiej napisz do nas wiadomość z opisem sytuacji. Postaram się pomóc w prostszy i mniej czasochłonny dla nas obojga sposób. Jeśli mimo wszystko planujesz odesłać produkt, sprawdź Regulamin Sklepu. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje dotyczące rękojmi, reklamacji, odstąpienia od umowy sprzedaży etc.
SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko
adres e-mail i adres do korespondencji
nr telefonu
wskazanie numeru produktu
przyczyna reklamacji
data zakupu
data wystąpienia wady
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu w stanie nienaruszonym wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DM Project Dawid Marciński
ul. Jodłowa 18 / 2
56-400 Spalice
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
DM Project Dawid Marciński
ul. Jodłowa 18 / 2
56-400 Spalice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym w stanie nienaruszonym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.