Zwroty
i reklamacje

Drogi Kliencie, dokładamy wszelkich starań abyś był zadowolony z zakupionych w naszym sklepie produktów. Dlatego przed odesłaniem przedmiotu najlepiej napisz do nas wiadomość z opisem sytuacji. Postaram się pomóc w prostszy i mniej czasochłonny dla nas obojga sposób. Jeśli mimo wszystko planujesz odesłać produkt, sprawdź Regulamin Sklepu. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje dotyczące rękojmi, reklamacji, odstąpienia od umowy sprzedaży etc.

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko

  • adres e-mail i adres do korespondencji

  • nr telefonu

  • wskazanie numeru produktu

  • przyczyna reklamacji

  • data zakupu

  • data wystąpienia wady

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu w stanie nienaruszonym wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

DM Project Dawid Marciński

ul. Jodłowa 18 / 2

56-400 Spalice

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

DM Project Dawid Marciński

ul. Jodłowa 18 / 2

56-400 Spalice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym w stanie nienaruszonym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.