Zwroty i reklamacje

Drogi Kliencie! dokładam wszelkich starań abyś był zadowolony z zakupionych w moim sklepie produktów. Dlatego przed odesłaniem przedmiotu najlepiej napisz do mnie wiadomość z opisem sytuacji. Postaram się pomóc w prostszy i mniej czasochłonny dla nas obojga sposób. Jeśli mimo wszystko planujesz odesłać produkt, sprawdź Regulamin Sklepu. Znajdziesz w nim szczegółowe informacje dotyczące rękojmi, reklamacji, odstąpienia od umowy sprzedaży etc. 

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko
  • adres e-mail lub adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • wskazanie numeru produktu
  • przyczyna reklamacji
  • data zakupu
  • data wystąpienia wady

 2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu w stanie nienaruszonym wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

DM Project Dawid Marciński
ul. Jodłowa 18 / 2
56-400 Spalice

 ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DM Project Dawid Marciński
ul. Jodłowa 18 / 2
56-400 Spalice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym w stanie nienaruszonym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl